Kavandegan

شلنگ کامپوزیتی LNG

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

شلنگ کامپوزیتی LNG

شلنگ کامپوزیتی LNG و مشخصات آن را می‌توانید از طریق این مطلب بررسی نمایید و با کاربرد و نحوه‌ی خرید آن آشنایی پیدا کنید. شلنگ‌های کامپوزیتی که انواع مختلفی دارند، به علت ساختار مقاوم و محکم به سرعت رشد یافته و جایگزین مناسبی برای شلنگ‌های لاستیکی شده‌اند. این شلنگ‌های سوخت به علت ویژگی‌های منحصر به فردی که در ساختار آن وجود دارد، در صنایع نفت گسترش زیادی داشته و میتوان گفت از بهترین نوع شلنگ‌ها برای انتقال مشتقات نفتی محسوب می‌شوند. در ادامه به ویژگی‌های شلنگ کامپوزیتی LNG می‌پردازیم.

شماره تماس : 0218870220502188556845

بیشتر بخوانید : شیلنگ کامپوزیتی LPG

کدهای شلنگ کامپوزیتی LNG

شلنگ کامپوزیتی با کدهای مشخصی تقسیم بندی می‌گردد و برای هر سیالی با ویژگی خاص شلنگ مخصوصی با کد منحصر آن استفاده می‌گردد که در ادامه به انواع آن و کد مخصوص شلنگ کامپوزیتی LNG می پردازیم.

به طور مثال چند نمونه از این محصولات در ادامه آورده شده است :

  • شلنگ کامپوزیتی LNG و LPG مخصوص انتقال گاز: کد Cryogenic 427: کد Liquid Petroleum Gas 428
  • شلنگ مواد شیمیایی: کد: Polypropylene chemical 425 کد : PTFE Chemical 426
  • شلنگ انتقال مواد نفتی: کد : 422 Light weight fuel : کد: Oil road tanker and Petrol 423
  • شلنگ زهکشی مخازن: کد : Roof Drain Hose 424

شماره تماس : 0218870220502188556845

بیشتر بخوانید : سیستم آب باران

ویژگی شلنگ کامپوزیتی LNG

کامپوزیت از خصوصیات ممتازی برخوردار است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم تا با موارد استفاده شلنگ کامپوزیتی LNG آشنا شوید.

  • انعطاف پذیری شلنگ کامپوزیتی LNG : انعطاف پذیری این شلنگ نسبت به دیگر انواع شلنگ‌ها بیشتر بوده و به علت استفاده از لایه‌های پلاستیک در ساخت محصول، در زمان خم شدن لایه ها بر روی یکدیگر لغزیده و خمیدگی آن هم بسیار راحت تر حل خواهد شد و هرگز دچار شکستگی و مسدود شدن در مسیر انتقال نمی‌شود.
  • ایمنی شلنگ کامپوزیتی LNG: ایمنی این محصول به واسطه موادی که در تشکیل آن دخیل می‌باشد، بسیار بالاست و به راحتی دچار حریق، خوردگی، سایش و آسیب دیدگی نخواهد شد. این محصول در مقابل شرایط مختلف دما و آب و هوایی مقاومت بسیاری داشته و طول عمر بالایی نزدیک به ۷ سال دارد.
  • مقاومت شیمیایی شلنگ کامپوزیتی LNG: مقاومت شیمیایی شلنگ از نوع کامپوزیت در زمان انتقال سیالات بسیار بیشتر از دیگر شلنگ‌ها می‌باشد و همین ویژگی این محصول را به یکی از رایج ترین ابزار انتقال مواد سوختی و شیمیایی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید : شلنگ انتقال محصولات نفتی

خرید شلنگ کامپوزیتی LNG

با توجه به اینکه این انواع مختلف شلنگ از جنس کامپوزیت ساختار متفاوتی برای انتقال مواد مختلف دارند، باید در انتخاب آن به نوع سیال و نوع فرایند دقت نمایید. سایز شلنگ کامپوزیتی LNG، رنگ آن، نوع کدبندی برای سیالات مختلف، اتصالات محصول از مهم ترین معیارهای خرید این نوع شلنگ می‌باشد. همچنین خریداران با تعیین کد محصول و تعیین مشخصات طولی آن قادرند به راحتی این محصول را سفارش بدهند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاربری شلنگ کامپوزیتی LNG می‌توانید با ما در کاوندگان کویر سبز تماس بگیرید تا کارشناسان ما ضمن بررسی نیازتان بهترین محصول را در اختیارتان قرار دهند.

اتصالات شلنگ کامپوزیتی LNG

اتصالات این محصول نیز یکی دیگر از گزینه‌های مهم در انتخاب شلنگ کامپوزیتی LNG می‌باشد که می‌تواند از جنس فلزاتی چون آهن، چدن، برنج و آلومینیم باشد. جنس اتصالات با در نظر داشتن نوع سیال و شرایط انتقال مشخص خواهد شد که به لحاظ حفظ ایمنی فرایند باید با توجه به استانداردها تعیین شود.

همچنین در تولید شلنگ کامپوزیتی LNG از رنگ‌های متنوعی استفاده می‌شود تا خطا در استفاده اشتباه را به حداقل برساند. این محصول کامپوزیتی در پنج رنگ استاندارد آبی، قرمز، سبز، زرد و سفید تولید می‌گردد.

بیشتر بخوانید : فلکسیبل هوز

شلنگ کامپوزیتی LNG از کاوندگان کویر سبز

شرکت کاوندگان کویر سبز شلنگ کامپوزیتی LNG را با کیفیتی مناسب عرضه نموده که دوام و مقاومت محصول سبب شده تا در مدت زمان طولانی قابل استفاده باشد. همچنین شرکت کاوندگان دیگر محصولات کاربردی از این خانواده را با دوام و مقاومتی بسیار مطلوب به مشتریان ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه شلنگ کامپوزیتی LNG با کیفیت بالا می‌توانید با ما در کاوندگان کویر سبز تماس بگیرید.

شماره تماس : 0218870220502188556845

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که