Kavandegan

شلنگ کامپوزیت سوخت سبک

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

شلنگ کامپوزیت سوخت سبک

شلنگ کامپوزیت سوخت سبک از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخودار است و در تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کنند، چرا که در تولید شلنگ کامپوزیت سوخت سبک، ناظران کیفی متخصص درجه ایمنی و مقاومت آن در مقابل مواد شیمیایی را می‌سنجند تا محصولی استاندارد به دست مشتریان این محصول برسد.

شماره تماس : 0218870220502188556845

از برجسته ترین ویژگی شلنگ کامپوزیت سوخت سبک می‌توان به وزن سبک آن اشاره نمود که علاوه بر آن این به آسانی نصب می‌شود و به طور کلی  شلنگ کامپوزیت سوخت سبک بسیار پرکاربرد بوده و در پنج رنگ آبی، قرمز، سبز، زرد و سفید تولید می‌گردد.

همچنین از شلنگ کامپوزیت سوخت برای انتقال مشتقات نفتی در نفتکش‌ها، پمپ بنزین و سکوهای سوختی استفاده می‌کنند که در ادامه به موارد قابل توجه در خرید این محصول اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید : شلنگ جهت اسید سولفوریک

ساختار شلنگ کامپوزیت سوخت سبک

شلنگ کامپوزیت سوخت سبک با یک سیم داخلی و خارجی از جنس فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه، آلومینیوم یا فولاد پوشش داده شده، تولید می‌گردد و بسته به سازگاری با شیمیایی، شلنگ‌هایی با پوشش پلی پروپیلن یا پی تی اف ای نیز عرضه می‌گردند.

برای هر کاربردی لایه‌های درون شلنگ کامپوزیت سوخت سبک متغییر بوده و می‌توان لایه‌های مقاوم در مقابل دماهای بالا و پایین را ارائه نمود.

همچنین برای خرید شلنگ کامپوزیت سوخت سبک می‌توانید با ما در کاوندگان کویر سبز تماس بگیرید تا کارشناسان ما ضمن در نظر گرفتن نیازتان بهترین محصول را در اختیارتان قرار دهند.

ویژگی شلنگ کامپوزیت سوخت سبک

کاربرد آسان و ایمن شلنگ کامپوزیت سوخت سبک باعث گسترش کاربرد این محصول در انتقالات مواد ویژه شده است.
ساختار مستحکم شلنگ کامپوزیت سوخت سبک باعث شده تا در پمپ بنزین برای انتقال سوخت نیز مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه به چند ویژگی شاخص این محصول اشاره می‌کنیم:

  • طول عمر بالا شلنگ کامپوزیت سوخت سبک ( در مقایسه با شیلنگ لاستیکی تا ۷برابر)
  • سبک بودن این شلنگ
  • قابلیت انعطاف بالای شلنگ
  • مقاومت در مقابل حرارت
  • تجهیز به سیم ارت برای پیشگیری از الکتریسیته ساکن
  • عدم شکستگی و مسدود شدن شلنگ کامپوزیت سوخت سبک با داشتن ساختار فلزی

بیشتر بخوانید : شیلنگ مقاوم در برابر مواد شیمیایی

قیمت شلنگ کامپوزیت سوخت سبک

قیمت شلنگ کامپوزیت سوخت سبک تحت تاثیر مستقیم کیفیت مواد اولیه آن قرار داشته و  با توجه زمانی که برای تولید شلنگ کامپوزیت سوخت سبک صرف می‌شود، بهترین مواد اولیه و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته در تولید آن، کیفیت نهایی محصول عالی می‌باشد و از این رو قیمت بیشتری دارد.

البته در صورتی که شلنگ کامپوزیت سوخت سبک را از مراکز عرضه مستقیم تهیه نمایید، با بهره مندی از مزایای عرضه مستقیم، برایتان بسیار ارزان تمام می‌شود، زیرا با حذف واسطه ها از مخارج و هزینه اضافی به طرز چشمگیری کاسته خواهد شد.

نمایندگی شلنگ کامپوزیت سوخت سبک

با توجه به اینکه انواع دستگاه‌های پمپ بنزین در شرکت‌های ایرانی تولید می‌گردند، طبیعتا تقاضا برای شلنگ کامپوزیت سوخت سبک نیز زیاد است. از این رو تولید کننده‌ها در رقابت با یکدیگر با ارائه بهترین شلنگ کامپوزیت سوخت سبک سعی در جذب این تولید کننده‌های دستگاه پمب بنزین دارند و به همین علت بهترین‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهند. توجه نمایید که شلنگ کامپوزیت سوخت سبک باید کیفیتی عالی داشته باشد تا ایمنی کار را حفظ نماید و ما در کاوندگان کویر سبز سعی در عرضه بهترین کیفیت‌ها داریم.

بیشتر بخوانید : شلنگ جهت هیدروکربنها

فروش شلنگ کامپوزیت سوخت سبک

فروش شلنگ کامپوزیت سوخت سبک به دو شیوه حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود که در ادامه به آن میپردازیم.

  • فروش انواع شلنگ کامپوزیت سوخت سبک در مراکز معتبر: در صورتی که شیوه حضوری را برای خرید شلنگ کامپوزیت سوخت سبک در نظر گرفته‌اید، لازم است به نمایندگی‌ها و مراکز عرضه مستقیم مراجعه نمایید که در این محل ها کیفیت و مرغوبی انواع شلنگ ضمن شده و بهترین محصولات به صورت مستقیم از تولید به مصرف در اختیار شما قرار می‌گیرند.
  • فروش اینترنتی انواع شلنگ کامپوزیت سوخت سبک: در صورتی که دسترسی به مراکز فروش معتبر ندارید و یا دغدغه های روزانه زمانی برای خرید باقی نگذاشته‌اند، خرید اینترنتی شلنگ کامپوزیت سوخت سبک انتخابی هوشمندانه خواهد بود. چرا که در فروشگاه آنلاین کاوندگان کویر سبز تنوع محصولات عرضه شده بسیار زیاد می‌باشد و با کمک دسته بندی‌های سایت می‌توانید، بسیار سریع محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید.

شماره تماس : 0218870220502188556845

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که