Kavandegan

شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین

شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین برای انتقال سیالات نفتی و شیمیایی با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بالاترین کیفیت تولید می‌شود. این محصول کامپوزیتی به علت مقاومت بالا و عملکرد عالی یکی از پرفروش ترین انواع شیلنگ در صنایع نفتی محسوب می‌شود و کاوندگان کویر سبز به عنوان تولید کننده شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین در ایران با ارائه محصولاتی درجه یک قادر می‌باشد انواع شیلنگ را حتی به خارج از کشور هم صادر نماید.

شماره تماس : 0218870220502188556845

امروزه شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین به علت عملکرد مورد قبولی که از خود نشان داده، بسیار مهم بوده و برای امور متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از صنعت گران ایرانی برای بهره مندی از یک شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین با کیفیت عالی نمونه کامپوزیت را تهیه نموده که دارای ضمانت بعد از فروش و استانداردهای جهانی است.

بیشتر بخوانید : شلنگ جهت اسید سولفوریک

مشخصات شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین

برای تخلیه و یا جابجایی بسیاری از سیالات احتیاج به انواع شیلنگ کامپوزیت سوخت داریم تا چند وقت پیش از شیلنگ‌های پلاستیکی برای انجام این امور استفاده می‌کردند اما شیلنگ‌هایی از جنس کامپوزیت به سرعت جایگزین این محصول پلاستیکی شدند.

شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین دارای استحکام و مقاومتی بسیار بالا می‌باشد که بسیاری از عوامل فیزیکی مانند کشش و گرما و دما روی آن بی تاثیر است و نمی‌تواند به آن آسیبی برساند از طرفی شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین آنقدر استحکام دارد که عوامل شیمیایی هم روی آن بی تاثیر است.

انواع شیلنگ کامپوزیت سوخت در انواع قطر تولید شده و بسته به اینکه چه نوعی از سیالات قرار است با آن جابجا گردد از قطرهای مختلف آن استفاده می‌کنند که این کالا در انواع رنگ بندی هم در دسترس تمام صنعتگران است که انواع این شیلنگ دارای اتصالاتی از جنس آهن و چدن و برنج می‌باشد و جنس این اتصالات هم با انواع سیالات باید متفاوت انتخاب گردد.

بیشتر بخوانید : وام سیم کارت

ویژگی و مزایای شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین

شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین معمولا در سایزهای 1،1/2 اینچ تا 12 اینچ و در متراژهای مختلف قابل تولید است و گزینه مناسبی جهت انتقال مایعات تحت فشار و انواع روغن و مواد شیمیایی و انواع مواد سوختی می‌باشد.
این محصول علاوه بر این که انعطاف بسیاری زیادی دارد، در عین حال بسیار سبک تر از دیگر شیلنگ‌ها در سایزهای مشابه می‌باشند. شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین می‌تواند گستره دمایی -20 تا +180 درجه سانتی گراد را تحمل کند و از دیگر ویژگی‌های آن مقاوت در مقابل سایش، اشعه اوزون و اشعهUV  است. این ویژگی سبب تنوع و گستردگی این محصولات خواهد شد و ما می‌توانیم در بسیاری از صنایع از این محصول استفاده نماییم که یکی از مهم ترین کاربردهای این شیلنگ استفاده در جایگاه سوخت و پمپ بنزین می‌باشد.

بیشتر بخوانید : شیلنگ مقاوم در برابر مواد شیمیایی

شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین

شما می‌توانید شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین را برای انواع سیالات مورد استفاده قرار بدهید و با توجه به نوع ماده عبوری از شیلنگ جنس لایه و مفتول‌های به کار رفته در آن تغییر می‌کند. کاوندگان کویر سبز به عنوان تولید کننده شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین با ارائه خدمات بعد از فروش به یکی از مراکز اصلی و مورد اعتماد مشتریان سراسر کشور تبدیل شده است.

شماره تماس : 0218870220502188556845

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که