Kavandegan

مرکز پخش شلنگ انتقال محصولات نفتی

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

شلنگ انتقال محصولات نفتی گروه دیگر از انواع مختلف شلنگ می‌باشد که در ساخت آن از مواد اولیه مستحکم استفاده می‌‌شود و به علت مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی، در انتقال فرآورده‌های نفتی استفاده می‌شوند. در فرآیند تولید شلنگ انتقال محصولات نفتی از مواد پلی آمید استفاده شده که مقدار مقاومت آن در حدود ۲۰ برابر شلنگ‌های دیگر بوده است. مقاومت بالای شلنگ انتقال محصولات نفتی در برابر انواع حلال‌ها مانند نفت، توجه اکثر افراد را به خود جلب کرده است. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را درباره‌ی مرکز پخش شلنگ انتقال محصولات نفتی در اختیار شما بگذاریم. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

شلنگ انتقال محصولات نفتی

ویژگی و کاربرد شلنگ انتقال محصولات نفتی

شلنگ خرطومی برای انتقال محصولات نفتی یک نوع لوله خرطومی بسیار منعطف می‌باشد که به راحتی به هر شکل و حالتی قابلیت تبدیل دارد. به همین علت می‌توان از آن در اکثر مکان‌ها و شرایطی که قرارگیری در آن‌ها دشوار است، استفاده کرد. لوله خرطومی نفتی تشکیل شده از ۳ لایه می‌باشد. شلنگ انتقال محصولات نفتی از نوع خرطومی به علت ساختار مقاوم و مستحکم، در برابر فشار، گرما، حرارت، سرما، آب، رطوبت و اکثر مواد دیگر بسیار مقاوم می‌باشد و به همین علت بسیار دیرتر دچار آسیب و صدمه خواهد شد که بدین ترتیب در طی فرآیند طولانی‌تری فعالیت مفید دارد. مرکز پخش شلنگ انتقال محصولات نفتی از نوع داکت فلکسی آبی نفتی برای انتقال، مکش و تخلیه محصولات نفتی، انتقال روغن صنعتی، انتقال سوخت و انتقال بتن استفاده می‌گردد.

شلنگ خرطومی آبی نفتی در خصوص انتقال مواد نفتی، شیمیایی، گازوئیل، بنزین، آب، مواد پودری، ذرات مختلف، بتن و موادی که به حالت ذرات پودری و مایع وجود دارند، مورد استفاده قرار گرفته و به علت مقاومت بسیار بالایی که برای آن تعریف شده، در برابر این مواد شیمیایی از خود مقاومت نشان می‌دهد و به هیچ عنوان دچار آسیب و خوردگی نخواهد شد، همچنین شلنگ انتقال محصولات نفتی از نوع خرطومی دارای شعاع خم بسیار پایین هم می‌باشد.

 

جدیدترین مقالات