Kavandegan

شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک

شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک از مواد سیلیکونی ساخته شده که بسیار مقاوم بود و در موارد صنعتی و شیمیایی و آزمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک بیشترین استفاده را در صنایع شیمیایی و پتروشیمی داشته و قابلیت انتقال هرنوع ماده اسیری و قلیایی از جمله اسید هیدروکلریدریک را از خود دارند.

با توجه پیشرفت علم طیف گسترده‌ای از شلنگ‌های شیمیایی وجود دارند که یک نوع از این‌ها شلنگ‌های اسیدی است که نه تنها مقاومت شدید شیمیایی را در انتقال مواد اسیدی به راحتی نشان می‌دهند بلکه از شفاف و رنگی هم برخوردار می‌باشد تا انتخاب شلنگ مناسب با توجه به نیاز شما آسان باشد. از این رو در ادامه به بررسی ویژگی شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک می‌پردازیم تا با آگاهی محصول مورد نیازتان را تهیه نمایید.

شماره تماس : 0218870220502188556845

کاربرد شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک

شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک کاربرد‌های بسیاری دارد که در واقع اصلی‌ترین کاربرد این محصول انتقال اسید در صنایع مختلف می‌باشد. اسید در انواع متنوعی وجود دارد و منظور از آن، تنها اسیدی نیست که به محض ریختن بر روی پلاستیک، پلاستیک را می‌سوزاند. انواع اسید عبارت‌ است از:

  • اسید‌های قوی: هیدروبرمیک اسید، هیدروکلریدیک اسید( که شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک برای انتقال این محصول کاربرد دارد)، هیدرویدیک اسید، نیتریک اسید، سولفوریک اسید، پرکلریک اسید، اسید کلریک و غیره…
  • اسیدهای ضعیف: استیک اسید، بوتیریک اسید، بنزوئیک‌اسید، مالئیک اسید، فرمیک اسید، لاکتیک اسید، اگزالیک اسید، پیروویک اسید، پروپانوئیک‌اسید، والریک اسید و سیتریک اسید
  • اسیدهای معدنی: هیپوفسفورو اسید، بوریک اسید، هیدرو سولفوریک اسید، فسفرو اسید، فسفریک اسید، کربونیک اسید، هیدروسیانیک اسید و فسفرو اسید،
  • مواد آلی
  • اسیدهای غلیظ که شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک
  • اسیدهای رقیق
  • مونوبازیک
  • دیابازیک
  • تریابازیک

شماره تماس : 0218870220502188556845

اسید‌ها مایعی بی‌رنگ می‌باشند که در کاغذ پی اچ به رنگ قرمز در می‌آید و بعضیی از اسید‌ها الکتریسیته را هدایت می‌کنند. به همین علت است که شلنگ مورد استفاده جهت انتقال اسید، عایق الکتریسیته می‌باشد.

سایزبندی شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک

بعضی افراد گمان می‌کنند شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک تنها در یک سایز و وزن تولید می‌شود، در حالی که این گمان اشتباه بوده و شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک در سایزهای متنوع تولید و روانه بازار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولی که نیاز دارید بهتر است با کاوندکان کویر سبز تماس بگیرید تا با توجه به نیازتان محصول مورد نظر را در اختیارتان قرار دهند.

هر سایز شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک، قطر داخلی، قطر دهانه و ضخامت مخصوص خود را دارد و حتی وزن شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک برای هر سایز متفاوت می‌باشد.

شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک

شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک از مواد اولیه پی وی سی، رشته مفتول نگهدارنده، رشته‌های بافته‌شده نخ و فنر گالوانیزه تولید شده و هر کدام از این مواد اولیه وظیفه خاص خود را دارند که در کنار یکدیگر شلنگ جهت اسید هیدروکلریدریک را تشکیل می‌دهند.

در واقع این مواد اولیه ویژگی‌های مخصوصی را به شلنگ خواهند داد، برای مثال وجود پی وی سی نرم سبب انعطاف‌پذیری شلنگ و وجود فنر باعث مقاومت آن می‌گردد.

شماره تماس : 0218870220502188556845

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که