Kavandegan

شلنگ کامپوزیت High Temperature

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای شگفت انگیزی در صنایع نفت و پتروشیمی دارند. یکی از این شلنگ‌ها، شلنگ کامپوزیت High Temperature است که شرکت کاوندگان کویر سبز این محصول را برای کنترل سیالات در سیستم‌های با دمای بالا تولید نموده است. برای شناخت بیشتر این شلنگ کامپوزیت با ما همراه باشید.

شلنگ کامپوزیت High Temperature چیست؟

شلنگ کامپوزیت با دمای بالا نوعی شلنگ پیشرفته از شلنگ کامپوزیتی بوده که ارتقا یافته است. خصوصیت بارز این شلنگ همانطور که از نامش پیداست این می‌باشد که در دمای بالا مثلا دمای 160 درجه سانتی گراد عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه می‌دهد. زیرا از مواد با کیفیت پلی آمید و نایلون ساخت شده که کمک می‌کند تا این محصول فشار بالا را به خوبی تاب بیاورد.

 مزایای شلنگ کامپوزیت دمای بالا چیست؟

از شلنگ کامپوزیت High Temperature جهت انتقال سیالات شیمیایی در سیستم‌های کاری دمای بالا استفاده می‌شود و به همین دلیل این محصول باید دارای مزایای زیر باشد.

  • مقاوم در برابر دمای بالا
  • مقاوم در برابر اسیدها
  • مقاومت بالا در برابر مایعات شیمیایی
  • نرم و انعطاف پذیر
  • دارای وزن سبک
  • و…

خرید شلنگ دمای بالا از کاوندگان کویر سبز

از این محصول می‌توان جهت مکش و تخلیه انواع سیالات نفتی در کنار ساحل و اسکله، سکوهای بارگیری و تخلیه، کشتی به کشتی و… استفاده نمود. شلنگ کامپوزیت High Temperature در شرکت کاوندگان کویر سبز از بهترین متریال‌ها تهیه می‌شود و شما برای تهیه این محصول و انواع شلنگ کامپوزیت فقط کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

 

 

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که