Kavandegan

شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت

شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت ایرانی از ترکیب چند لایه مختلف از پارچه ترموپلاستیکی که به صورت پیچیده شده می‌باشد، تشکیل شده است و این پارچه‌ها به صورت مارپیچ بوده و دارای شیارهای مختلفی هستند که به وسیله مارپیچ سیم درونی و بیرونی فلزی توانسته اند کنار یکدیگر قرار بگیرند و محکم شوند. شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت با توجه به قابلیت زیادی که دارد در مقابل لوله‌هایی که حاوی اسید سولفوریک داغ و حلال های آلی می‌باشند، بسیار مناسب هستند که در ادامه به بررسی ویژگی‌های این محصول خوهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید : شیلنگ کامپوزیت سوخت سنگین

شماره تماس : 0218870220502188556845

مزایای شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت

  • شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت به دلیل سبک بودن( یک سوم وزن مشابه لاستیکی این محصول) باعث راحتی و سرعت انجام عملیات خواهد شد.
  • شلنگ انعطاف پذیرکامپوزیت، دارای شعاع خمش (Bend Radius) کمتر( حدود یک سوم) در مقایسه با  نوع پلاستیکی آن است.
  • به دلیل استفاده از مواد پلی آمید، پلی پروپیلن و تفلون در ساخت این محصول که در مقابل کلیه مواد نفتی و شیمیایی مقاوم می‌باشند، (طبق آزمایشات و گواهی‌های دریافت شده شده) فرسایش شلنگ کامپوزیت به صفر رسیده و سبب طول عمر شیلنگ و عدم آلودگی سیالات مربوطه می‌شود.
  • شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت در شرایط متنوع آب و هوایی و همچنین سرما و گرما انعطاف پذیر می‌باشند و تغییری هم نخواهند کرد.
  • طول عمر شلنگ‌های کامپوزیت در مقایسه با شلنگ های لاستیکی بین ۵تا ۷برابر است.
  • این محصول به علت انعطاف پذیری و داشتن دو لایه فنر درونی و خارجی به هیچ عنوان دچار شکستگی و مسدود شدن راه عبور سیال نمی‌شود.
  • شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت به علت مقاومت در مقابل آتش، می‌تواند فرصت بیشتری را برای اطفا و کنترل حریق فراهم آورد. همچنین این نوع شیلنگ بدلیل داشتن سیستم ارت در مقابل الکتریسیته ساکن محیط ایمن است.
  • یکی از امتیازات مهم شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت رنگ شاخص آن می باشد که شما را قادر به تشخیص نوع کاربرد آن می‌کند. این رنگ در همگی کشورها به این شکل ساخته می‌شود که رنگ قرمز جهت بنزین معمولی، سبز برای بنزین سوپر، زرد برای نفت و گاز، آبی برای نفت و سفید برای آب باران که مانع از اشتباه کاربر و تداخل سیالات خواهد شد.

بیشتر بخوانید : شلنگ کامپوزیت سوخت سبک

کاربرد شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت

از کاربردهای شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت تخلیه و بارگیری فراورده‌های نفتی و شیمیایی، انتقال سیالات نفتی میان تاسیسات و سازه های زمینی، دریایی و همچنین کشتی به کشتی، انتقال دادن سیالات گازی و شیمیایی در سیستم‌های متنوع اعم از حرارتی و برودتی، انتقال آب باران در مخازن سوخت در شناور(RoofDrain) اشاره نمود.

بیشتر بخوانید : شیلنگ انتقال مواد آروماتیک

شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت

در مورد ویژگی بسیار مهم شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت که انعطاف پذیری است، می‌توان گفت که شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت نسبت به انواع دیگر شلنگ‌های موجود در بازار به راحتی خم شده و ساخت آن به صورتی است که لایه های پلاستیکی در آن به هم چسبیده و مهر و موم نشده هستند و به راحتی این قابلیت را دارند که خم گردند.

برای دریافت مشاوره در خصوص خرید شلنگ انعطاف پذیر کامپوزیت می‌توانید با کارشناسان با تجربه ما در کاوندگان کویر سبز ارتباط برقرار نمایید، تا بیشتر راهنمایی شوید.

شماره تماس : 0218870220502188556845

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که