مرکز پخش فلکسیبل هوز

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

لوله‌های فلکسیبل هوا، یکی از انواع لوله‌ها است که به علت کاربرد گسترده‌ای که دارند از انواع مختلف و گوناگونی تشکیل شده‌اند. این لوله‌ها در انتقال هوا بسیار موثر هستند و این دسته از لوله‌ها از نظر ضخامت، قطر، جنس و اندازه در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند. در این مطلب به مرکز پخش فلکسیبل هوز و ویژگی‌های آن می‌پردازیم. لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

لوله فلکسیبل هوز چیست؟

امروزه فلکسیبل هوز یا شلنگ انعطاف پذیر جزء جدا نشدنی صنعت می‌باشند که از علت اصلی تولید شلنگ فلکسیبل هوز می‌توان به پوشاندن نقاط ضعف شلنگ‌های مرسوم اشاره نمود. به عبارتی این محصول جایگزینی مناسب برای پوشش نقص دیگر شلنگ‌ها در استفاده‌های مختلف می‌باشند که ضد نشت، بسیار انعطاف پذیر، مقاوم در مقابل خوردگی و سازگار با طیف گسترده‌ای از مواد است. در ادامه به ویژگی‌های مرکز پخش فلکسیبل هوز اشاره شده است.

ویژگی‌های فلکسیبل هوز

نفوذ ناپذیری

در خصوص مرکز پخش فلکسیبل هوز بایستی گفته شود که امروزه دیگر شلنگ‌های مرسوم به دلیل ماهیت ساخت آن‌ها نفوذپذیر هستند، شلنگ های انعطاف پذیر (فلکسیبل هوز) به هیچ عنوان اجازه نفوذ داخلی و خارجی را نخواهند داد؛ زیرا ساخت پیشرفته و چند لایه سیم بافته شده از فولاد در فلکسیبل هوز ضد زنگ باعث عدم نشتی و نفوذ ناپذیری این محصول خواهد شد.

سازگاری شیمیایی

شلنگ‌های فلزی انعطاف پذیر (فلکسیبل هوز) با طیف گسترده‌ای از مواد شیمیایی سازگار می‌باشند و در مقابل شرایط سخت محیطی مقاومت بسیاری نشان می‌دهند. به همین دلیل اگر شلنگ شما در معرض مواد شیمیایی داخلی یا محیطی قرار می‌گیرد، فلکسیبل هوز بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

محدوده دما برای استفاده از فلکسیبل هوز

فلکسیبل هوز به علت مقاومت در برابر دمای بسیار بالا و پایین شهرت دارد؛ زیرا با گرم یا سرد شدن بیشتر از حد ماده مورد انتقال، طول عمر شلنگ سنتی کوتاه خواهد شد و این مسئله در نتیجه سبب خرابی شلنگ و خرابی سیستم می‌شود. این در صورتی است که فلکسیبل هوز می‌تواند در شرایط بالا و پایین شدن دمای محیط و ماده مقاومت بسیاری از خود نشان دهد.

پیشگیری و مقاومت در برابر خرابی فاجعه بار

در مقایسه با شلنگ‌های سنتی، فلکسیبل هوز در صورت خرابی فاجعه بار بهتر عمل می‌کند و برخلاف اتصالات شلنگ سنتی، اتصالات شلنگ‌های بافته شده فلزی فلکسیبل جوش داده می‌شوند. از این جهت در صورت خرابی، شلنگ‌های فلکسیبل هوز خسارت کمتری وارد نموده و از کار افتادگی و آسیب دیدگی کل سیستم به گونه‌ی قابل توجهی کاسته خواهد شد. شلنگ‌های فلکسیبل هوز در صورت خرابی احتمال دارد یک شکاف کوچک ایجاد کند تا یک سوراخ بزرگ، که خسارت کمتری ایجاد شود.

کلام آخر

به‌طور کلی، شما زمانی به فلکسیبل هوز نیاز دارید که سیستم در معرض گرمای شدید، در معرض مواد شیمیایی خورنده و همچنین هنگامی که مواد مورد انتقال گران یا سمی باشند و هیچ نفوذی مجاز نباشد. فلکسیل هوز یک جایگزین همه‌کاره و بادوام برای لوله عصایی سفت و سخت برای خطوط برگشت مشعل دیزل است. در این مطلب به ویژگی‌ها و مرکز پخش فلکسیبل هوز پرداختیم؛ از این که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما تشکر می‌کنیم.

جدیدترین مقالات