Kavandegan

مرکز پخش شلنگ کامپوزیت سوخت سبک

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

شلنگ‌های کامپوزیتی سوخت به علت ساختار مقاوم و سبک بودن در انتقال انواع سیالات نفتی کاربرد دارد. ویژگی و خصوصیات عالی شلنگ سوخت سبب رشد سریع آن و جایگزین شدن بجای شلنگ‌های لاستیکی شده است. این شلنگ‌های تخلیه سوخت از بهترین نوع شلنگ‌ها برای انتقال مشتقات نفتی در نفتکش‌ها، ماشین‌های حمل سوخت، پمپ بنزین‌ها و سکوهای سوختی می باشند. در این مطلب به بررسی مرکز پخش شلنگ کامپوزیت سوخت سبک بپردازیم. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

شیلنگ کامپوزیتی LPG

بررسی شلنگ کامپوزیت سوخت سبک

شلنگ‌های کامپوزیت مواد اولیه خوبی را در خود داشته و از لایه‌های گوناگون تشکیل شده که مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین انعطاف آن‌ها به مقداری است که به راحتی دچار پارگی و مشکل نخواهند شد. شلنگ کامپوزیت سوخت را در حال حاضر شرکت‌های ایرانی تولید می‌کنند و با قیمت مناسب در سراسر کشور و صادرات آن به کشورهای دیگر ارائه می‌دهند. مرکز پخش شلنگ کامپوزیت سوخت سبک دارای استانداردهای وزارت نفت بوده و تست‌های مورد نیاز برای تایید شدن را پاس می‌کند.

شلنگ‌های کامپوزیت در صنایع شیمیایی برای انتقال مواد شیمیایی مختلف کاربرد متنوع و گسترده‌ای دارند. از آن جا که شلنگ‌ها از مواد شیمیایی مختلف و گوناگون ساخته شده‌اند از جمله از پلی پروپیلن، تفلون و نایلون، شلنگ‌های کامپوزیت بهترین انتخاب برای چنین اهدافی هستند. شلنگ‌های کامپوزیت قابل تنظیم هستند و می‌توانند مواد شیمیایی سمی را در خود جای دهند. به همین دلیل ظرفیت آن برای رسیدگی به انواع زیادی از مواد شیمیایی، ضریب ایمنی بالا و همچنین طراحی ایمن را ارائه می‌دهد. از این رو شلنگ‌های کامپوزیت سازگارترین انتخاب در صنایع شیمیایی می‌باشند. در عملیات انتقال کاربرد گسترده‌ای پیدا می‌کند. از مزایای شلنگ‌های کامپوزیت می‌توان به ساختار سبکی، انعطاف پذیری بالا، ساختار محکم، ایمنی بالا و سرعت تولید بالای آن اشاره نمود.

جدیدترین مقالات