Kavandegan

سایز های شیلنگ کامپوزیت

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

در گذشته برای جابه جایی و حمل و نقل سوخت و انواع سیالات از شیلنگ‌های پلاستیکی استفاده می‌شد و این شیلنگ‌ها دارای امنیت کافی برای این جابه جایی نبودند و خیلی زود دچار پارگی و سایش می‌شدند؛ اما با به روی کار آمدن شیلنگ‌های کامپوزیت که در ترکیبات ساختشان از مواد مختلفی استفاده شده است، این مشکلات شیلنگ‌های پلاستیکی حل شد و اکنون با خیال راحت می‌توان انواع سیالات را با شیلنگ‌های کامپوزیت حمل و نقل و جابه جا کرد. از طرفی سایز های شیلنگ کامپوزیت دارای تنوع بوده و این سبب راحتی کار مصرف کننده این محصول خواهد شد.

شیلنگ کامپوزیت چیست؟

شیلنگ کامپوزیت نوعی شیلنگ برای جا به جایی سیالات و سوخت محسوب می‌شود که این روزها بسیار پرکاربرد و رایج هستند. این شیلنگ‌ها بسیار مقاوم بوده و در ساختارشان از تفلون، پلی پروپیلن و پلی آمید استفاده شده است تا در برابر مواد شیمیایی، مواد نفتی و انواع سیالات از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

موادی که در ساخت انواع شیلنگ کامپوزیت استفاده شده است، سبب می‌شود تا این محصول راحت دچار سایش و خوردگی نشود و طول عمر بالایی داشته باشد. از طرفی این شیلنگ‌ها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند که سبب استفاده راحت این محصولات می‌شود. سایز های شیلنگ کامپوزیت دارای تنوع بوده و از این جهت نیز این محصول توانسته توجه مصرف کننده را به خود جلب کند.

آشنایی با سایزهای شیلنگ کامپوزیت

تا اینجای این مطلب به این نتیجه می‌رسیم که این محصول برای حمل و نقل انواع سیالات و مواد نفتی بسیار مهم قلمداد می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده که بتوان در امنیت کامل این جابه جایی را با آن انجام داد و دچار خطرات آلودگی محیط با مواد خطرناک نشد.

اما در مورد سایز های شیلنگ کامپوزیت می‌توان گفت که این محصول در سایزهای 1، ¼.1 ، ½.1 ، 2 ، ½.2 ، 3 ، 4 ، 6، 8 ، 10 ، 12 اینچ موجود می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از ما در شرکت کاوندگان کویر سبز اقدام به سفارش سایز مورد نیاز خود نمایید.

معرفی ویژگی‌های شیلنگ کامپوزیت

شیلنگ کامپوزیت از ویژگی‌های ممتازی برخوردار است که آن را به یک محصول بسیار پرکاربرد تبدیل نموده است. به همین منظور در ادامه به ویژگی‌های این محصول بیشتر اشاره شده است، این ویژگی‌ها به شرح زیرند:

  • مقاومت بالا در برابر شکستگی
  • دارای سایزهای مختلف
  • قابلیت اتصال فلنج ثابت و رزوه‌ای، مهره ماسور و کوپلینگ
  • دارای انعطاف بالا
  • دارای سیم ضد الکتریسته ساکن
  • مقاومت بالا شیلنگ کامپوزیت در مقابل حرارت و سایش
  • ایمنی کامل این محصول
  • و …

ویژگی‌هایی نظیر سایز های شیلنگ کامپوزیت به دلیل تنوع بالا، انعطاف پذیری بالای این محصول و ویژگی‌هایی که بیان شد، سبب کاربردهای فراوان این محصول در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی و دارویی، صنعت خودروسازی، صنایع و تجهیزات پزشکی و … شده است.

تهیه انواع شیلنگ کامپوزیت در سایزهای مختلف از کاوندگان کویر سبز

از آنجایی که شیلنگ کامپوزیت در جا به جایی مواد و سیالات بسیار مهمی دخیل است، باید توسط بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته شود. ما در شرکت سازندگان کویر سبز این محصول را از بهترین مواد و لایه‎‌ها برای شما تولید می‌کنیم و دارای گواهینامه استاندارد از سازمان‌های مطرح داخلی هستیم.

محصولات تولید شده در شرکت کاوندگان کویر سبز همگی مقاوم در برابر سایش و خوردگی بوده و در مقابل شرایط مختلف دما و آب و هوا نیز مقاومت بالایی دارند. در ضمن مقاومت شیمیایی شیلنگ‌های کامپوزیت شرکت کاوندگان کویر سبز در زمان انتقال سیالات بسیار بالاتر از شیلنگ‌های دیگر است. همچنین سایز های شیلنگ کامپوزیت از 1، ¼.1 ، ½.1 ، 2 ، ½.2 ، 3 ، 4 ، 6، 8 ، 10 ، 12 اینچ بوده و در شرکت ما همه این سایزها برای شما متقاضیان محترم موجود است.

 

جدیدترین مقالات

مرکز پخش فلکسیبل هوز

لوله‌های فلکسیبل هوا، یکی از انواع لوله‌ها است که به علت کاربرد گسترده‌ای که دارند از انواع مختلف