Kavandegan

شیلنگ تخلیه کامپوزیت

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

مواد شیمایی و سیالاتی وجود دارند که برای انتقال، جابه‌جایی و تخلیه آن‌ها به تجهیزاتی خاص نیاز داریم که در ایمنی کامل و بدون کوچکترین اشتباه و خطری حمل و نقل و تخلیه این مواد خطرناک صورت گیرد. شلینگ تخلیه کامپوزیت یکی از تجهیزات تخلیه مواد شیمایی و انواع سیالات شمرده می‌شود که در رنگ‌های متنوعی در شرکت کاوندگان کویر سبز تولید می‌شود. همه ما می‌دانیم که حمل و نقل فرآورده‌های سوختی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و جهت حمل و نقل ایمن‌تر این محصولات نیاز است که از انواع تجهیزات و لوازم استاندارد استفاده شود تا از خطرات احتمالی و خطرناک جلوگیری کنیم. بارگیری و تخلیه سوخت در مخازن نیز یکی از کارهای حساس و مهم در امر جابه‌جایی فرآورده‌های سوختی به‌شمار می‌رود که برای این کار حساس از انواع شیلنگ تخلیه کامپوزیت می‌توان استفاده نمود. به همین منظور ما این مطلب را به این محصول اختصاص داده‌ایم تا شما بتوانید به آسانی برای خرید این محصول کاربردی و حساس تصمیم گیری نمایید.

آشنایی با ویژگی‌های منحصر به‌فرد شیلنگ تخلیه کامپوزیت

شیلنگ‌های تخلیه کامپوزیت معمولا در شرکت کاوندگان کویر سبز در سایزهای 1،1/2 اینچ تا 12 اینچ و در متراژهای مختلف و قابل سفارش برای مشتری طراحی و تولید می‌شوند. این محصول یک گزینه عالی برای انتقال مایعات تحت فشار، انواع مختلف روغن، مواد شیمایی و انواع مختلف مواد سوختی می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های عالی شیلنگ تخلیه کامپوزیت نسبت به شیلنگ‌های معمولی در سایزهای مشابه، این است که این محصول سبک‌تر بوده و انعطاف بسیار بالایی دارد. همچنین ویژگی مهم دیگر این شلینگ‌ها این می‌باشد که قادر هستند گسترده دمایی-20  تا 180+ درجه سانتی گراد را تحمل نمایند. برخی از ویژگی‌های دیگر شیلنگ تخلیه کامپوزیت، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر اشعه اوزون و اشعه UV می‌باشد.

دلایل محبوبیت شیلنگ تخلیه کامپوزیت کدامند؟

مواردی وجود دارند که سبب شده تا این محصول از محبوبیت زیادی برخوردار باشد و بتوان با خیال آسوده از آن‌ها استفاده نمود. این موارد عبارتند از:

مقاومت شیمایی زیاد

از شیلنگ کامپوزیت در صنایع شیمایی و برای جابه‌جایی و حمل و نقل مواد شیمایی استفاده می‌شود و حتی مواد شیمایی سمی نیز با این شیلنگ قابل حمل و نقل است و به‌همین دلیل این محصول باید از مقاومت شیمایی بالایی برخوردار باشد.

انعطاف پذیری بالا

در شیلنگ کامپوزیت، سیم‌های فلزی داخلی و خارجی که به‌صوت مارپیچی دور شیلنگ بافته شده‌اند، سبب انعطاف و استحکام زیاد این شیلنگ می‌شوند و لایه‌های این شیلنگ به آسانی روی هم می‌لغزند و اینگونه شیلنگ تخلیه کامپوزیت به‌راحتی خم می‌شود. همچنین انعطاف بالای این محصول سبب می‌شود تا تحمل و حفظ یکپارچگی شیلنگ تخلیه کامپوزیت در زمان تخلیه، بارگیری و حمل و نقل سیالات افزایش یابد.

ایمنی بالا

شیلنگ کامپوزیت در حمل و نقل مواد بسیار مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین نیاز است از ایمنی بسیار بالایی برخوردار باشد. شیلنگ تخلیه کامپوزیت در شرکت کاوندگان کویر سبز به‌گونه‌ای طراحی و تولید می‌شود که در برابر خرابی ایمن باشد و همچنین انعطاف پذیری بالایی نیز داشته باشد.

مزایای شیلنگ تخلیه کامپوزیت

شیلنگ‌های کامپوزیتی برای انتقال سیالاتی مانند بنزین و گازوئیل مورد استفاده واقع می‌شوند و شیلنگ تخلیه کامپوزیت نیز برای تخلیه سوخت در جایگاه‌های عرضه انواع مختلف سوخت و توسط تانکرهای حمل سوخت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. این محصولات به‌دلیل ساختار خاص خود بسیار پرکاربرد و پرطرفدار بوده و دارای مزایای زیر می‌باشند:

  • مقاومت بالا در برابر شکستگی
  • مقاومت زیاد این محصولات در مقابل سایش و حرارت
  • بسیار ایمن
  • ساختار محکم و قوی
  • دارای سیم ضد الکتریسیته ساکن
  • انعطاف پذیری بالا
  • باکیفیت و بادوام
  • و…

جهت تهیه انواع شیلنگ تخلیه کامپوزیت با ما در شرکت pplks در تماس باشید.

کاربرد شیلنگ کامپوزیت

یکی از تجهیزات مهم در انتقال سیالات و مواد شیمایی شیلنگ کامپوزیت است و به دلیل ساختار مقاومی که دارد از آن در مکان‌ها و شرایط متفاوتی می‌توان استفاده نمود که در ادامه این مطلب به این کاربردها اشاره شده است:

  • تخلیه و بارگیری و انتقال سیالات نفتی و شیمایی
  • انتقال دادن و جابه‌جا کردن آب باران در مخازن سوخت درب شناور
  • کاربرد در عملیات کشتی به ساحل
  • عملیات کشتی به کشتی برای فعالیت‌های تجاری
  • انتقال دادن و جابه‌جا کردن سیالات نفتی بین تاسیسات
  • انتقال و جابه‌جایی LNG در راه آهن، کارخانه‌ها و قطارها
  • کاربرد در سازه‌های زمینی و دریایی
  • حمل و جابه‌جایی سیالات گازی و شیمیایی در سیستم‌های مختلف
  • و…

شیلنگ تخلیه کامپوزیت یکی از شیلنگ‌های کامپوزیت است که در جایگاه‌های عرضه سوخت مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما برای تهیه و خرید این محصول می‌توانید با ما در شرکت کویر سبز که اولین تولید کننده شلنگ کامپوزیت در ایران هستیم، در تماس باشید.

بیشتر بخوانید : وام طلا

ساختار و جنس شیلنگ تخلیه کامپوزیت سوخت

اکنون با حضور شیلنگ‌های کامپوزیت دیگر مانند گذشته از شیلنگ‌های لاستیکی برای نقل و انتقال سیالات استفاده نمی‌شود و این محصولات جایگزین بسیار عالی نسبت به شینگ‌های لاستیکی قدیمی هستند. شیلنگ کامپوزیت با توجه به سیالی که قرار است از آن عبور نماید و مکان و شرایط استفاده از آن و همچنین برخی از گزینه‌های دیگر مانند فشار و دمای وارد شده به آن در جنس‌ها و لایه‌های گوناگونی در شرکت کاوندگان کویر سبز تولید می‌شود.

شلینگ کامپوزیت با یک سیم داخلی و خارجی از جنس فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و یا فولاد قابل تولید است. لایه‌های داخلی شیلنگ نیز برای هر کاربردی متفاوت بوده و می‌توان آن را به‌صورت سفارشی و لایه‌های مقاوم در برابر دماهای بالا و پایین نیز طراحی و تولید کرد.

خرید شیلنگ تخلیه کامپوزیت از کاوندگان کویر سبز

شیلنگ‌های تخلیه کامپوزیت در شرکت کاوندگان کویر سبز (pplks) در سایزهای 1،1/2 اینچ تا 12 اینچ و همچنین در سایزهای دیگر و در متراژهای مختلف و قابل سفارش برای مشتری طراحی و تولید می‌شوند. سپس بعد از مرحله تولید از نظر کیفی در شرکت کاوندگان کویر سبز مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا محصولی باکیفیت و ایمن به‌دست مشتری برسد.

از جمله ویژگی‌های شیلنگ‌‌های کامپوزیت تخلیه تولید شده در شرکت کاوندگان کویر سبز این است که ما از بهترین مواد برای تهیه این محصول استفاده می‌نماییم و تمامی این مواد و متریال  استفاده شده در محصولات ما دارای گواهینامه استاندارد از سازمان‌های مطرح داخل کشور هستند که همگی قابل ارائه هستند.

شما جهت سفارش انواع شیلنگ تخلیه کامپوزیت در رنگ‌های متنوع می‌توانید با ما در شرکت کاوندگان کویر سبز در تماس باشید و از مشاوره و راهنمایی مشاوران ما برای خرید و تهیه محصول مناسب خود بهره ببرید.

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای