Kavandegan

شیلنگ مواد شیمیایی فنر دار

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در صنایع مختلف انواع گوناگون شیلنگ‌ها شیمیایی هستند که جهت نقل و انتقال انواع مواد شیمایی مورد استفاده واقع می‌شوند. شیلنگ مواد شیمیایی فنر دار نیز نوعی شیلنگ شیمیایی محسوب می‌شود که از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال و مواد با مقاومت شیمیایی بالا تهیه و تولید می‌شوند تا در زمان حمل و جابه‌جایی مواد شیمیایی در برخورد با انواع گوناگون این مواد مانع زنگ زدگی و تخریب شوند. برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد این شیلنگ با کاوندگان کویر سبز همراه باشید.

ویژگی‌های شیلنگ مواد شیمیایی فنر دار چیست؟

نبود برخی از تجهیزات باعث پیش نرفتن برخی از امور در صنایع مختلف خواهد شد. شیلنگ مواد شیمیایی فنر دار یکی از تجهیزات مهم و اساسی در صنایع است که نقش حیاتی در حمل و نقل مواد شیمیایی بر عهده دارد. ویژگی‌های شیلنگ فنر دار عبارت است از:

انعطاف پذیری بسیار بالا

این شیلنگ به‌نوعی طراحی شده که حتی با عبور ماشین از روی آن نیز به‌علت انعطاف بالا به حالت اولیه باز خواهد گشت و این یک ویژگی مهم در شیلنگ حمل مواد شیمایی است.

مقاومت بالا

شیلنگ فنر دار به‌نوعی طراحی شده است که مناسب انتقال مواد صنعتی و شیمیایی باشد. زیرا این مواد بسیار حساس هستند و باید مقاومت شیلنگ در برابر این مواد بسیار بالا باشد تا دچار خوردگی نشوند.

مقاومت در برابر سرما

شیلنگ‌های مواد شیمایی فنر دار تا دمای 5- درجه سانتی گراد را می‌توانند تحمل کنند و دچار یخ زدگی نشوند.

معرفی انواع کاربرد شیلنگ مواد شیمیایی فنر دار

این شیلنگ‌ها دارای فنر درونی هستند و به‌همین دلیل دارای انعطاف بسیار بالایی هستند و خراب یا شکسته نمی‌شود. این شیلنگ‌ها را می‌توان به آسانی در همه جهت‌ها پیچ داد و شاهد برگشت آن‌ها به‌حالت اولیه بود. اما ببینیم کاربردهای مختلف این محصول چیست.

  • استفاده در صنایع نفت
  • استفاده در صنایع بهداشتی
  • استفاده در بارگیری و تخلیه انواع مواد شیمایی
  • استفاده در صنایع پتروشیمی
  • استفاده در صنایع گاز
  • و…

فواید استفاده از شیلنگ شیمیایی

مهم‌ترین فایده این محصول انعطاف بالای آن است که از یک طرف حرکت این شیلنگ را آسان می‌کند و از سوی دیگر مقاومت مورد نیاز برای تحمل شرایط سخت مواد شیمایی را حفظ می‌نماید. این شیلنگ‌ها قادر هستند تا فشارهای مرتبط با انواع مواد شیمایی را به‌خوبی تحمل کنند.

ساختار این شیلنگ‌ها به گونه‌ای است که در برابر انواع خاصی از مواد شیمیایی از آسیب در امان باشند تا بتوان برای کاربردهایی نظیر انتقال مواد شیمیایی، مواد اسیدی و فرآورده‌های نفتی و… از آن‌ها به‌شکلی ایمن و بدون هیچ ضرری برای طبیعت و انسان‌ها استفاده نمود.

خرید شیلنگ مواد شیمیایی فنر دار از کاوندگان کویر سبز

در این مطلب به معرفی این شیلنگ مخصوص پرداختیم و ویژگی‌ها و کاربردهای آن را با هم بررسی نمودیم. شیلنگ مواد شیمیایی فنر دار محصولی است که در صنایع مختلف کاربرد داشته و وجود آن برای حمل مواد شیمیایی بسیار مهم و کاربردی است.

شما می‌توانید شیلنگ مواد شیمیایی فنر دار را از مجموعه کاوندگان کویر سبز با بالاترین کیفیت و مرغوب‌ترین جنس با قیمتی استثنایی خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد این محصول باارزش با ما در کاوندگان کویر سبز در تماس باشید.

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که