Kavandegan

شیلنگ مکش و انتقال مواد اسیدی

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

شیلنگ مکش و انتقال مواد اسیدی

امروزه مواد شیمایی و سیالات اسیدی و خطرناکی وجود دارند که برای انتقال، جابه‌جایی و تخلیه و حتی مکش آن‌ها ما به یکسری تجهیزات ویژه‌ و مطمئن نیاز داریم تا در ایمنی کامل و بدون هیچ خطایی مکش و جابه‎‌جایی این مواد اسیدی انجام شود. شیلنگ مکش و انتقال مواد اسیدی یکی از تجهیزات و لوازم ضروری در حمل و نقل مواد شیمایی و انواع سیالات شمرده می‌شود که در شرکت کاوندگان کویر سبز با بهترین متریال تولید می‌شود. اگر قصد تهیه این محصول بسیار اساسی در صنایع مختلف را دارید با ما همراه باشید تا برای خرید بهتر بتوانید تصمیم راحت‌تری بگیرید.

آشنایی با شیلنگ مکش و انتقال مواد اسیدی

شیلنگ مکش و انتقال مواد شیمایی یا Chemical hose محصولی است که قادر است تا مواد اورگانیک و غیر اورگانیک اسیدی را که غلظت بالایی دارند و نمک‌ها، کتون، رنگ و موادی از این قبیل را انتقال دهد. همان‌طور که از نام این شیلنگ پیداست، علاوه بر انتقال برای مکش مواد نیز مورد استفاده واقع می‌شوند.

شیلنگ‌هایی که دارای کاربردهای این چنینی هستند، دارای یکسری اتصالات می‌باشند و نیاز است که اتصالات این شیلنگ‌ها هم با مواد شیمیایی سازگار باشند تا بتوان عملیات مکش و نقل و انتقال مواد شیمایی را با این محصولات به نحو احسن و بدون خطر انجام داد.

خصوصیات شیلنگ انتقال مواد اسیدی

حمل و نقل مواد اسیدی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و جهت حمل و نقل ایمن‌تر این محصولات نیاز می‌باشد که از انواع تجهیزات و لوازم استاندارد استفاده شود تا از خطرات احتمالی و خطرناک جلوگیری کنیم. شیلنگ مکش و انتقال مواد اسیدی محصولی با مقاومت بالا در برابر خورندگی مواد اسیدی بوده که قرار است با آن حمل یا مکش شوند. این محصولات دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن‌ها را از شیلنگ‌های دیگر متمایز کرده است. به‌عنوان نمونه در ساخت این شیلنگ‌ها از نیتل و پلاستیک استفاده شده تا در برابر محلول‌هایی اسیدی و انواع حلال‌ها مقاوم باشند. این مقاومت سبب شده تا این محصولات در برابر سرما و گرما بسیار منعطف باشند و دچار ترک خوردگی نشوند.

موارد استفاده از شیلنگ مواد اسیدی

در حال حاضر برای انتقال اسیدهای قوی دارای خورندگی محیطی مجبوریم از شیلنگ‌های خاص و ویژه این کار استفاده کنیم که هم کار انتقال و هم مکش مواد اسیدی را بر عهده دارند. اما در ادامه ببینیم کاربردهای این محصولات چیست.

  • کاربرد در صنایع نفت
  • کاربرد در صنایع پتروشیمی
  • کاربرد در انتقال انواع مواد اسیدی
  • کاربرد در آتش نشانی
  • کاربرد در صنایع پتروشیمی

تهیه شیلنگ مکش و انتقال مواد اسیدی از کاوندگان کویر سبز

در این مطلب برای آشنایی بیشتر شما به شیلنگ مکش و انتقال مواد اسیدی پرداختیم و ویژگی‌ها و کاربردهای مختلف این محصول را بررسی نمودیم تا شما خرید آسانی را تجربه نمایید. دقت کنید که این محصول کار حمل و نقل و مکش مواد اسیدی را بر عهده دارد و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. بنابراین با تهیه این محصول از شرکتی معتبر و حرفه‌ای مانند شرکت کاوندگان کویر سبز ایمنی کار خود را تضمین نمایید.

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که