Kavandegan

قیمت شیلنگ کامپوزیت 1402

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

قیمت شیلنگ کامپوزیت

حمل و نقل فرآورده‌های سوختی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و جهت حمل و نقل ایمن‌تر این محصولات نیاز است که از انواع تجهیزات و لوازم استاندارد استفاده شود تا خطری پیش نیاید. بارگیری و تخلیه سوخت در مخازن نیز یکی دیگر از مراحل حساس و مهم در امر جابه‌جایی فرآورده‌های سوختی به‌شمار می‌رود که برای این کار حساس از انواع شیلنگ تخلیه سوخت بهره می‌برند که شیلنگ کامپوزیت یک از ابزارآلات و تجهیزات امن برای تخلیه سوخت به‌شمار می‌رود و به همین منظور ما این مطلب را به قیمت شیلنگ کامپوزیت و عوامل مؤثر بر قیمت آن اختصاص داده‌ایم تا شما با آشنایی با این مدل شیلنگ برای تهیه آن با آگاهی کامل اقدام نمایید.

قیمت شیلنگ کامپوزیت به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت این مدل شیلنگ سوخت به عوامل متفاوتی مانند طول شیلنگ، سطح مقطع شیلنگ، نوع طراحی اتصالات شیلنگ، متریال ساخت اتصالات شیلنگ، نوع ساختار کامپوزیتی جداره شیلنگ و… وابسته است و همچنین برند سازنده این شیلنگ نیز در قیمت این محصول تأثیر بسزایی دارد.

در حال حاضر علاوه بر برندهای معروف خارجی تولید کننده این محصول، برخی از شرکت‌های به‌نام ایرانی مانند شرکت کاوندگان کویر سبز نیز در زمینه تولید و فروش شیلنگ کامپوزیت در حال فعالیت هستند و محصولاتی با کیفیت و قیمتی عالی روانه بازار می‌کنند.

برای اطلاع دقیق از قیمت شیلنگ کامپوزیت با ما در شرکت کاوندگان کویر سبز در تماس باشید.

آشنایی با شیلنگ کامپوزیت

در حال حاضر یکی از پرکاربردترین و رایج‌ترین انواع شلینگ‌های جا به‌جایی سوخت و سیالات شلینگ کامپوزیت می‌باشد که در تهیه آن از موادی مانند پلی‌آمید، پلی پروپیلن و تفلون استفاده می‌شود. این شیلنگ در برابر مواد نفتی و شیمایی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و مواد به‌کار رفته در آن، مانع خوردگی و سایش شیلنگ‌های کامپوزیت شده و سبب طول عمر آن نیز می‌شود. در ضمن این مواد به کار رفته در شیلنگ کامپوزیت سبب می‌شوند تا سیالاتی که توسط این شیلینگ‌ها جابه‌جا می‌شوند، آلوده نشوند.

قیمت شیلنگ کامپوزیت در شرکت کاوندگان کویر سبز با توجه به تمام خصوصیات و ویژگی‌های مثبت این مدل شیلنگ بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه است.

دلایل انتخاب شیلنگ کامپوزیت چیست؟

  • انعطاف پذیری بالای این شیلنگ

در شیلنگ کامپوزیت، سیم‌های فلزی داخلی و خارجی که به‌صوت مارپیچی دور شیلنگ پیچیده شده‌اند، سبب انعطاف و استحکام زیاد این شیلنگ می‌شوند تا به تحمل و حفظ یکپارچگی این شیلنگ که در زمان بارگیری و حمل و نقل سیالات تحت فشار است، کمک نمایند.

  • مقاومت شیمایی شیلنگ کامپوزیت

چون از شیلنگ کامپوزیت در صنایع شیمایی و برای جابه‌جایی و حمل و نقل مواد شیمایی و حتی مواد شیمایی سمی استفاده می‌شود، این شیلنگ‌ها از ظریب ایمنی بالایی برخوردار هستند.

  • ایمنی کامل شیلنگ کامپوزیت

شیلنگ کامپوزیت در شرکت کاوندگان کویر سبز به‌گونه‌ای طراحی و تولید می‌شود که در برابر خرابی ایمن باشد؛ زیرا وظیفه این شیلنگ در حمل و نقل مواد شیمایی بسیار حساس و حیاتی است.

قیمت شیلنگ کامپوزیت در شرکت کاوندگان کویر سبز

ما در شرکت کاوندگان کویر سبز به کیفیت بالای محصولات تولیدی خود و همچنین رضایت مشتریان بسیار اهمیت می‌دهیم و تمامی محصولات خود را با بالاترین استاندارد جهانی تهیه و تولید می‌کنیم تا بتوانیم محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه کنیم.

اهمیت زیاد و حساس شیلنگ‌های کامپوزیت در حمل و نقل مواد شیمیایی ما را در شرکت کاوندگان کویر سبز بر آن داشت تا محصولی ایمن، با کیفیت و حساسیت بالا و قیمت مناسب را جهت استفاده تولید نماییم و بتوانیم با این کار هم رضایت مشتری داخلی را به‌دست آوریم و هم کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد قیمت شیلنگ کامپوزیت با ما در کاوندگان کویر سبز تماس حاصل نمایید.

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که