Kavandegan

قیمت فلکسیبل هوز

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

امروزه در بسیاری از صنایع برای حمل و نقل و جابه‌جایی انواع سیالات لوازم و تجهیزاتی استفاده می‌شود که جابه‌جایی این مواد به راحتی صورت گیرد و یکی از این تجهیزات برای انجام جابه‌جایی این مواد فلکسیبل هوز یا همان شیلنگ انعطاف پذیر است که بدون این محصول امکان حمل سیالات وجود ندارد. کاربرد دیگر این محصول در اتصالات ناهمگون، سطوح غیر همسطح، جاذب ارتعاشات در صنایع مختلف و … می‌باشد. به همین دلیل ما امروز قصد داریم در مورد فلکسیبل هوز، قیمت فلکسیبل هوز و عوامل مؤثر بر قیمت این محصول نکاتی را با شما در میان بگذاریم. تا انتهای این مطلب آموزنده ما را همراهی نمایید.

قیمت فلکسیبل هوز و آشنایی با آن

فلیکسبل هوز یا شیلنگ انعطاف پذیر نوعی شیلنگ صنعتی است که در صنایع برای انتقال و جابه‌جایی طیف وسیعی از سیالاتی گازی مانند گاز، هوا، بخار و گازها و مایعاتی مثل آب، روغن و مواد شیمایی از آن استفاده می‌شود. این محصول در واقع نوعی لوله است که برای استفاده دو نقطه دور از هم به منظور حمل و نقل آسان موادی که ذکر شده به‌کار می‌رود.

قیمت فلکسیبل هوز در شرکت کاوندگان کویر سبز بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه می‌باشد، برای تهیه این محصول با ما در شرکت کاوندگان کویر سبز در تماس باشید.

مهم‌ترین خصوصیات فلکسیبل هوز

فلکسیبل هوز یا شیلنگ انعطاف پذیر در جنس‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود و در حمل و نقل سیالات آبی و گازی نقش عمده‌ای دارد. در ادامه به خصوصیات مهم این محصول اشاره شده است:

  • انعطاف پذیری بالا
  • وزن سبک
  • عمر مفید طولانی
  • مقام در برابر خوردگی
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمایی
  • جذب ارتعاش و صدای تجهیزات نوسانی
  • تحمل فشار بالا
  • و…

اگر قصد تهیه شیلنگ انعطاف پذیر را دارید و با مشاهده انواع مختلف قیمت آن دچار سردرگمی شده‌اید، قیمت فلکسیبل هوز در شرکت کاوندگان کویر سبز باعث حیرت شما خواهد شد. با ما تماس بگیرید.

جنس فلکسیبل هوز

این شیلنگ‌ها از جنسی ساخته‌ می‌شوند که در برابر سیالات خورنده از مقاومت بالایی برخوردار باشند تا بعد از گذشت مدت زمانی توسط سیالات دچار خوردگی نشوند. در شرکت کاوندگان کویر سبز برای ساخت فلکسیبل هوز از استیل یا فولاد ضد زنگ استفاده می‌کنند که در برابر خوردگی سیالات مقاوت داشته باشد. در ضمن جنس این شیلنگ در شرکت ما به‌گونه‌ای طراحی شده است که در اثر آب و رطوبت تغییر رنگ ندهد.

فاکتورهای مختلفی در میزان قیمت فلکسیبل هوز تأثیر گذار هستند، عواملی مانند جنس شیلنگ، متراژ شیلنگ و… و همچنین شیلنگ انعطاف پذیر فولادی چون در برابر خورندگی مقاوم‌تر است، از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد.

بیشتر بخوانید : وام با خودرو

صنایع مورد کاربرد شلنگ انعطاف پذیر صنعتی

فلکسیبل هوز صنعتی و یا شیلنگ انعطاف پذیر صنعتی دارای کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون است که در ادامه به این صنایع اشاره شده است:

  • صنایع فولاد کشور
  • صنایع ذوب فلزات کشور
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور
  • صنایع چوب کشور
  • و…

برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد قیمت فلکسیبل هوز با ما در شرکت کاوندگان کویر سبز تماس حاصل نمایید.

تهیه فلکسیبل هوز از شرکت کاوندگان کویر سبز

تمامی محصولات ما در شرکت کاوندگان کویر سبز از کیفیت بالایی برخوردار است؛ زیرا کیفیت محصولات تولیدی و رضایت مشتریان در الویت قرار دارد و ما همیشه به این اصل پایبند هستیم. در این مطلب نکاتی راجع به فلکسیبل هوز یا شیلنگ انعطاف پذیر با شما به اشتراک گذاشیم. اگر در مورد قیمت فلکسیبل هوز سوالی دارید، می‌توانید با شرکت ما تماس حاصل نمایید تا همکاران ما در این زمینه شما را راهنمایی نمایند. انواع فلکسیبل هوز با قیمت مناسب در شرکت کاوندگان کویر سبز موجود می‌باشد.

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که