Kavandegan

قیمت شیلنگ کامپوزیتی LPG

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

موادی وجود دارند که برای جابه‎‌جایی و انتقال آن‌ها باید از یک سری شیلنگ‌های خاص استفاده شود تا این مواد که شامل انواع مواد شیمایی، نفتی و سیالات مختلف هستند، در شرایط ایمنی حمل و نقل شوند. زیرا موادی که در حال جابه‌جا شدن و انتقال هستند، بسیار خطرناک می‌باشند و وسیله حمل کننده این مواد باید از ایمنی بالایی برخوردار باشد. یکی از این تجهیزات ایمن، شیلنگ کامپوزیت LPG است که با قیمت‌های متفاوتی در بازار دیده می‌شود. قیمت شیلنگ کامپوزیتی LPG در شرکت کاوندگان کویر سبز (تولید کننده شیلنگ کامپوزیت) به‌گونه‌ای است که شما به‌راحتی می‌توانید این محصول پرکاربرد و باکیفیت را با توجه به کاربرد خود از آن برای خودتان خریداری نمایید.

قیمت شیلنگ کامپوزیتی LPG و آشنایی با این محصول

این روزها شناخته‌ترین تجهیزات جابه‌جایی انواع سیالات و مواد شیمیایی و نفتی شیلنگ‌های کامپوزیت هستند که به دلیل استفاده از تفلون، پلی آمید و پلی پروپیلن از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند. البته این شیلنگ از چندین لایه پارچه‌های ترموپلاستیکی پیچیده نیز تشکیل شده است که به‌وسیله یکسری سیم‌های مارپیچی در کنار هم قرار گرفته‌اند. شیلنگ‌های کامپوزیت در انواع مختلفی وجود دارند و شلینگ کامپوزیت LPG، نیز نوعی شیلنگ کامپوزیتی محسوب می‌شود که برای انتقال ایمن پروپان و بوتان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت شیلنگ کامپوزیتی LPG در شرکت کاوندگان کویر سبز با توجه به مزایا و کیفیتی که این محصول دارد بسیار عالی و مناسب است و با تهیه این محصول از کاوندگان کویر سبز خرید دلچسبی را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید : قیمت فلکسیبل هوز

مشخصات شیلنگ کامپوزیت شرکت کاوندگان کویر سبز

انعطاف پذیری بالا

در شیلنگ کامپوزیت، سیم‌های فلزی داخلی و خارجی که به‌صوت مارپیچی دور شیلنگ پیچیده شده‌اند، علاوه بر استحکام سبب انعطاف پذیری بالای این محصول نیز می‌شوند.

ایمنی بالای شیلنگ کامپوزیت

شیلنگ کامپوزیت در شرکت کاوندگان کویر سبز به‌گونه‌ای طراحی و تولید می‌شود که در برابر خرابی ایمن باشد؛ زیرا این شیلنگ با مواد حساس، مهم و خطرناکی در ارتباط است و ایمنی بالا در اولویت تولید این محصول قرار دارد.

ویژگی‌های شیلنگ کامپوزیت

در گذشته در انتقال سیالات نفتی از شیلنگ‌های لاستیکی استفاده می‌شد که با حضور شیلنگ‌های باکیفیت و مقاوم کامپوزیتی در حال حاضر کار نقل و انتقال سیالات با این شیلنگ‌ها صورت می‌گیرد. این محصول با توجه به سیالی که قرار است از آن عبور کند، و برخی از گزینه‌های دیگر مانند فشار و دمای وارد شده به آن در جنس‌ها و لایه‌های گوناگونی در شرکت کاوندگان کویر سبز (تولید کننده شیلنگ کامپوزیت) تولید می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی شیلنگ‌های کامپوزیتی لایه‌های ترموپلاستیکی پیچیده در این شیلنگ هستند که به‌شکل مارپیچ در آن دیده می‌شوند و سبب استحکام و انعطاف این محصول می‌شوند. همچنین قیمت شیلنگ کامپوزیتی LPG با توجه به توانایی این محصول تعیین خواهد شد و شما برای اطلاع از آن می‌توانید با ما در تماس باشید.

خرید و قیمت شیلنگ کامپوزیتی LPG

انواع مختلف شیلنگ کامپوزیتی با ساختار متفاوتی برای انتقال و جابه‌جایی مواد گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در انتخاب و خرید این شیلنگ باید به نوع سیالی که قرار است با این شیلنگ انتقال یابد و نوع فرایند توجه نمود.

سایز شیلنگ کامپوزیت، رنگ این شیلنگ، نوع کد بندی آن برای سیالات مختلف و اتصالات آن مهم‌ترین معیارها در زمان خرید این شلینگ محسوب می‌شوند. شما مشتریان عزیز می‌توانید با تعیین کد محصول مورد نظر خود و تعیین مشخصات طولی این مدل شیلینگ آن را از سایت کاوندگان کویر سبز برای خود سفارش دهید. قیمت شیلنگ کامپوزیتی LPG در سایت کاوندگان کویر سبز بسیار مقرون به‌صرفه و مناسب در نظر گرفته شده است تا خرید و تهیه این محصول برای همه راحت و آسان باشد.

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که