Kavandegan

تولید کننده فلکسیبل هوز

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
Share on linkedin

فهرست مطالب :

شیلنگ‌ها جزو ابزارهایی هستند که در جابه‌جایی سیالات بسیار مورد استفاده واقع می‌شوند. گاهی در سیستم‌های صنعتی برای اتصالات لرزه‌ای و یا اتصالات غیر تراز و حتی طراحی بخش‌های متحرک از انواع شیلنگ برای جابه‌جایی سیالات استفاده می‌شود. شیلنگ فلزی انعطاف پذیر و یا همان شیلنگ فلکسیبل هوز در جابه‌جایی سیالات تحت فشار زیاد کاربرد دارد. شرکت کاوندگان کویر سبز به‌عنوان تولید کننده فلکسیبل هوز تمامی نکات را در طراحی و ساخت این محصول به دقت رعایت نموده است تا در ایمنی کامل از این محصول استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با فلکسیبل هوز و کاوندگان کویر سبز با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

شرکت کاوندگان کویر سبز تولید کننده فلکسیبل هوز

جنس شیلنگ فلکسیبل هوز در شرکت کاوندگان کویر سبز به‌گونه‌ای است که در برابر سیالات خورنده از مقاومت بالایی برخوردار باشد و به مرور زمان دچار خوردگی توسط سیالات حمل کننده نشود. در شرکت کاوندگان کویر سبز به‌عنوان تولید کننده فلکسیبل هوز برای ساخت این محصول از استیل یا فولاد ضد زنگ استفاده می‌کنند تا این محصول در برابر خوردگی سیالات مقاومت داشته باشد. همچنین جنس فلکسیبل هوز در شرکت کاوندگان کویر سبز به‌گونه‌ای است که در برابر آب و رطوبت دچار تغییر رنگ نشود.

به‌دلیل اینکه کیفیت محصولات تولیدی و رضایت مشتریان برای شرکت کاوندگان کویر سبز در الویت قرار دارد، تمامی محصولات ما در شرکت کاوندگان کویر سبز از کیفیت بالایی برخوردار می‌‎باشند. انواع فلکسیبل هوز با قیمت مناسب در شرکت کاوندگان کویر سبز موجود می‌باشد و شما می‌توانید برای مشاوره بیشتر با شرکت ما تماس حاصل نمایید تا همکاران ما در این زمینه شما را راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید : تولید کننده شیلنگ کامپوزیت

کاربردهای شیلنگ فلکسیبل هوز چیست؟

کاربرد فلکسیبل هوز در اتصالات ناهمگون، سطوح غیر همسطح، جاذب ارتعاشات در صنایع مختلف و … می‌باشد. اما این شیلنگ کاربردهای گسترده‌ دیگری نیز دارد که به شرح زیرند:

  • در صنعت نفت برای انتقال مایعات تحت فشار بالا از این محصول می‌توان بهر ه برد.
  • در جهت حمل و جابه‌جایی هوا از کمپرسورهای سطحی یا مخازن هوا قابل استفاده است.
  • برای ردیابی کردن گرما این محصول کارایی شایانی دارد.
  • جهت حمل و جابه‌جایی ایمن سوخت از شیلنگ فلکسیبل سوخت انعطاف پذیر می‌توان استفاده نمود.
  • برای آبیاری قطره‌ای و آبیاری گیاهان قابل استفاده است.
  • در صنایع شیمایی و پزشکی از این محصول استفاده می‌کنند.
  • و…

شرکت کاوندگان کویر سبز تولید کننده فلکسیبل هوز در ایران می‌باشد و بهترین و باکیفیت‌ترین این محصولات را برای شما مشتریان عزیز طراحی و تولید می‌نماید.

بیشتر بخوانید : قیمت شیلنگ کامپوزیتی LPG

آشنایی با اجزای تشکیل دهنده فلکسیبل هوز

طراحان این شیلنگ در شرکت کاوندگان کویر سبز به‌عنوان تولید کننده فلکسیبل هوز این محصول را به‌گونه‌ای طراحی نموده‌اند که دارای چهار جزء اصلی باشد و این چهار جزء عبارتند از :

جزء قیطان فلکسیبل هوز

یکی از اجزای شیلنگ فلکسیبل هوز قیطان این محصول است که به توانایی این محصول برای مقاومت داشتن در برابر فشار بالا کمک شایانی می‌نماید. پارامترهایی مانند تعداد سیم‌ها، شعاع سیم در هر حامل و روی دستگاه بافندگی و درصد پوشش قیطان به عملکرد بافت سیم کمک خواهد نمود. اینگونه عمر مفید شلینگ فلکسیبل هوز طولانی تر خواهد شد.

گلوبند محافظ فلکسیبل هوز

محل اتصال شیلنگ فلکسیبل هوز با روکش بافت فلزی گلوبند است که به‌ظاهر قسمت چندان مهمی نیست؛ اما این گلوبند که یک نوار کوچک و باریک فلزی می‌باشد، محل اتصال شیلنگ و روکش بافت حصیری این محصول است. این جزء فلکسیبل هوز قادر می‌باشد تا اجزای مونتاژ شده شیلنگ فلکسیبل هوز را در کنار هم نگه دارد و اینگونه این محصول را برای عبور سیالات تحت فشار از آن آماده می‌نماید.

جزء لوله راه راه فلکسیبل هوز

لوله راه راه فلکسیبل هوز جزء اصلی شیلنگ فلکسیبل هوز می‌باشد که نقش بسیار مهم و حیاتی در تامین ویژگی‌های این محصول مانند درجه فشار و انعطاف پذیری و مقاومت در برابر خوردگی مواد دارد. این لوله راه راه حداقل شعاع خم دینامیکی انعطاف پذیری شیلنگ فلکسیبل هوز را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید : قیمت شیلنگ کامپوزیت 1402

جزء اتصالات در طراحی شیلنگ فلکسیبل هوز

اتصالات آخرین جزء در مونتاژ انواع مختلف شیلنگ فلکسیبل هوز هستند. شرکت کاوندگان کویر سبز تولید کننده فلکسیبل هوز در انواع مختلف این محصول است و آن را با طول ثابت طراحی می‌کند و در انتها و ابتدای این محصول، اتصالات محکم فلزی نصب می‌نماید. کاربرد شیلنگ فلکسیبل هوز توسط این اتصالات تعیین خواهد شد.

مهم‌ترین ویژگی‌های فلکسیبل هوز کدامند؟

شرکت کاوندگان کویر سبز تولید کننده فلکسیبل هوز یا شیلنگ انعطاف پذیر در جنس‌های مختلف می‌باشد. این محصول علاوه بر مواردی که عنوان شد در حمل و نقل سیالات آبی و گازی نیز نقش عمده‌ای دارد و  به‌همین دلیل در ادامه به ویژگی‌های مهم این محصول بیشتر اشاره شده است:

  • انعطاف پذیری بالا
  • وزن سبک این محصول
  • تخلیه خودکار الکتریسیته این محصول
  • طول عمر زیاد فلکسیبل هوز
  • مقام در برابر خوردگی
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمایی
  • جذب ارتعاش و صدای تجهیزات نوسانی
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید
  • توانایی تحمل فشار بالا
  • و…

برای تهیه انواع شیلنگ فلکسیبل هوز با ما در شرکت کاوندگان کویر سبز به‌عنوان بهترین تولید کننده فلکسیبل هوز در تماس باشید.

خرید انواع شیلنگ‌های فلکسیبل هوز از کاوندگان کویر سبز تولید کننده فلکسیبل هوز

در این مطلب به کاربردهای شیلنگ فلکسیبل هوز، ویژگی‌های مهم این محصول و اجزای تشکیل دهنده فلکسیبل هوز اشاره کردیم و نکاتی را با شما در میان گذاشتیم تا در زمان تهیه این محصول با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید. در زمان انتخاب این محصول به طول، نوع اتصال، حداکثر فشار مجاز و… که جزو نکات کلیدی در تهیه این محصول هستند، دقت نمایید.

انواع شیلنگ‌های انعطاف پذیر یا فلکسیبل هوز در شرکت کاوندگان کویر سبز برای فضاهای مختلف صنعتی در حال تولید می‌باشد. این شیلنگ‌ها دارای انعطاف بالایی هستند و با بهترین متریال ضد زنگ و ضد خوردگی با تحمل فشار بالا مناسب برای سخت‌ترین مکان‌های صنعتی طراحی می‌شوند.

شرکت کاوندگان کویر سبز به‌عنوان تولید کننده فلکسیبل هوز به کیفیت بالای محصولات تولیدی و همچنین رضایت مشتریان گرامی خود بسیار اهمیت می‌دهد و تمامی محصولات خود را با بالاترین استاندارد جهانی تهیه و تولید می‌کند تا بتواند محصولاتی باکیفیت بالا و قیمت مناسب و منصفانه به مشتریان محترم خود ارائه دهد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتری در مورد تهیه و خرید شیلنگ فلکسیبل هوز با ما در شرکت کاوندگان کویر سبز در تماس باشید.

 

 

جدیدترین مقالات

شلنگ کامپوزیت High Temperature

امروزه برای جا به جایی، تخلیه و کنترل برخی سیالات خاص شلنگ‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که کاربردهای

شلنگ کامپوزیت LPG Gas Service

شلنگ‌ها ابزارهای مهمی برای انتقال مایعات، گازها و سیالات خاص هستند و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند که